Daily Care.










Σήμερα θέλω να σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά και μου κάνουν την ζωή εύκολη.
Καταρχάς θέλω να σας μιλήσω για το KYANA PROFESSIONAL - 2phase restoring spray sof aqua είναι ενα προϊόν που έλαβα απο τα cherrybox Νοεμβρίου αν θυμάμαι καλά,είναι σε κανονικό size,είναι το color protect και είναι για εύκολο ξεμπέρδεμα και για λάμψη στα μαλλάκια μας. Λέει ότι αναδομεί τα ξηρά και αδύναμα μαλλιά όπως και τα κατεστραμμένα όχι μόνο στην επιφάνεια της τρίχας , αλλά και βαθιά μέσα στη δομή της ,αναπληρώνοντας τα χαμένα συστατικά της,χαρίζοντας υγεία και λάμψη,χωρίς να τα βαραίνει.Κατασκευάζεται στην Ισπανία (Βαρκελώνη)  και μπορείτε να το ψεκάσετε και σε στεγνά μαλλιά αλλά και σε βρεγμένα.Η αλήθεια είναι ότι όταν βγαίνω απο το μπάνιο τα μαλλιά μου χρειάζονται ενα τόνο λάδι ή κρέμα για να μπορώ να τα χτενίσω όταν και μόνο στεγνώσουν (προσοχή κορίτσια τα μαλλάκια σας δεν τα χτενίζεται ποτέ βρεγμένα,σπάνε!). Το Kyana λοιπόν με βοηθάει πάρα πολύ να τα ξεμπλέξω και μετά βάζω το λαδάκι μου,μυρίζει υπέροχα και το άρωμα του μένει στα μαλλιά μου όλη την μέρα.Τώρα δεν ξέρω το αν κρατάει το χρώμα της βαφής με δυο φσουτ φσουτ που βάζω εγώ αλλά σίγουρα δεν αναδομεί τα μαλλιά,είναι καθαρά ενα υγρό για να ξεμπλέκουν τα μαλλάκια μας και επίσης υπάρχει και μια προσωρινή ενυδάτωση.Η τιμή του είναι 10€/100ml και μπορείτε να το βρείτε εδώ : http://kyana.gr/color-protect-100ml 
Σειρά έχει το Lavera naturkosmetik - balance sampoo with organic lemon& organic mint. Η lavera είναι μια βιολογική, γερμανική εταιρεία που παρασκευάζει τα προϊόντα της στην Γερμανία εδω και 25 χρόνια.To σαμπουάν εξισορρόπησης ρυθμίζει την υπερβολική παραγωγή σμήγματος,μυρίζει σαν φρέσκια lemon pie και έχει τετραπλή δράση αφού ενυδατώνει,καταπραΰνει,τονώνει και αφαιρεί την λιπαρότητα. Η τιμή του είναι στα 5,90€/200ml , θα το συνιστούσα στα κορίτσια που έχουν λιπαρά μαλλάκια,είναι πολύ φιλικό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον και με πολύ καθαρά και καλά συστατικά, το δοκίμασα και είναι εξαιρετικό. Μπορείτε να το βρείτε εδώ : http://www.cherrybox.gr/lavera-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%AC%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CF%83%CE%BF%CF%81%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-200ml
Λαδάκι καλό είναι να χρησιμοποιούμαι όλες στα μαλλιά μας αυστηρά και μόνο για θρέψη και ενυδάτωση,ποτέ πριν το πιστολάκι ή το σίδερο διότι τηγανίζει τα μαλλιά μας ο συνδυασμός αυτός.Το ξηρό λάδι  με έλαιο Argan της Pantene Pro-V είναι ένα πολύ καλό και αρκετά φθηνό λαδάκι το οποίο μπορείτε να το βρείτε στα σουπερ μαρκετ.Μπορείτε να το απλώσετε σε ξηρά και νωπά μαλλιά αφού υπόσχεται 24ωρη ενυδάτωση.Τα δικά μου μαλλιά είναι πάρα πολύ ξηρά και ατίθασα με αποτέλεσμα κάθε 3 ώρες να θέλουν λαδάκι όποτε δεν μου προσφέρει καμία εικοσιτετράωρη ενυδάτωση,όμως το συστήνω στις κοπέλες που έχουν κανονικά μαλλάκια.
Επόμενο προιόν είναι η μάσκα μαλλιών Keratinology by Sunsilk-μάσκα θρέψης για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Γενικά δεν με ενδιαφέρει και πολύ αν πρέπει να βάζω την μάσκα μια με δυο φορές την εβδομάδα,μπορεί και να την βάζω την συγκεκριμένη κάθε φορά που λούζω τα μαλλιά μου(ναι είμαι απο αυτές !).Η αλήθεια είναι ότι αυτή η μάσκα είναι εξαιρετική ,διεισδύει στην τρίχα σε βάθος 3 στιβάδων για εντατική ενυδάτωση,με έχει απαλλάξει απο πολλά φριζαρίσματα και απο την ξηρότητα.Το κακό είναι ότι είναι λίγη ποσότητα και η τιμή της είναι λίγο ακριβούτσικη,μπορείτε να την βρείτε και αυτήν στα σουπερ μαρκετ.
Ενα ακόμα προιόν που έχω ερωτευτεί και δεν θέλω να το αλλάξω ποτέ είναι η οδοντόκρεμα της Apivita bio eco-με μάραθο&προπόλη(κατάλληλη και για ομοιοπαθητική).Τι να σας λέω,θέλω να βουρτσίζω τα δόντια μου 1000 φορές την ημέρα, έχει καταπληκτική γεύση και τα καθαρίζει όπως ακριβώς και οι υπόλοιπες οδοντόκρεμες του εμποριού. Έχει εγκριθεί απο το ICEA,κατασκευάζεται στην Ιταλία και έχει : fluoride,preservative,paraben,sles&sls,colorants,propylene free.(ιδιαίτερα φιλική προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον) Μπορείτε να την βρείτε στα φαρμακεία ή σε online φαρμακεία : http://www.pharm16.gr/gr/el/products/apivita-odontokrema-bio-eco-maratho-propoli-75ml#.VJmMosiA. Η τιμή της είναι στα 7,50€/75ml ΟΜΩΣ στο www.pharm16.gr μπορείτε να την βρείτε 4,88€ με αντικαταβολή,σε 2-3 μέρες,το αργότερο,στο σπίτι σας! 
Τέλος η μάσκα της Garnier Fructis - Goodbye Damage 3 minutes , είναι μια μάσκα βαθιάς ενυδάτωσης εμπλουτισμένη με εκχύλισμα φραγκοστάφυλλου και keraphyll που ενδυναμώνει την τρίχα απο την ρίζα ως την άκρη. Δεν την συστήνω σε κοπέλες με κανονικό προς λιπαρό μαλλί γιατί θα τους λαδώσει ή θα τους πέσει σίγουρα. Για σας κοριτσάκια μου που έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμένα (ξηρότητα και φριζάρισμα),πάρτε τα ποδαράκια σας φορέστε μια φορμούλα και γρήγορα στο σουπερμάρκετ να πάρετε το πορτοκαλί θαύμα ! Επίσης για σαμπουάν αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ την ίδια εταιρία (Garnier Fructis ) Θρέψη & Επανόρθωση και είμαι αρκετά ευχαριστημένη και απο την μυρωδιά του και από τον καθαρισμό του. Περιέχει έλαιο ελιάς,αβοκάντο, karite που θρέφει και επανορθώνει (εμένα προσωπικά κανένα σαμπουάν δεν έχει φτάσει σε σημείο να μου δώσει την εντύπωση ότι κάνει καλή δουλειά σε ενυδάτωση,τουλάχιστον όχι μέχρι τώρα).
Αυτά για σήμερα κοριτσάκια μου,οποιαδήποτε ερώτηση έχετε σχολιάστε μου από κάτω και θα χαρώ να σας απαντήσω. 
Merry Christmas xoxox


2 σχόλια:

  1. geia sou koritsaki moy panemorfo blog siharitiria ! an kai eheis mellon mprosta sou!axaxa! to ladaki tis pantene einai para poli kalo odws !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω παρα πολυ , φυσικα και εχω μελλον,εχω να διορθώσω πολλά πραγματα ! ναι ειναι παρα πολυ καλο το εγκρινωω:)

      Διαγραφή