SkinCare Routiνe| Spapharma-Bioten





Clean me when it's over.

Δεν θα πω ψέμματα,δεν είμαι καμία freakskincare,πολλές φορές έχω πέσει στο κρεβάτι μου άβαφη,χωρίς κρέμα , με το κόκκινα κραγιόν να κάνουν γκράφιτι πάνω στο μαξιλάρι και το eyeliner να θυμίζει κοριτσάκι του εξορκιστή!
Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν κάνει σχεδόν τίποτα συστηματικά στην ζωή του,βαριέμαι εύκολα!Όποτε λοιπόν με πιάνει το φιλότιμο να προσέξω το προσωπάκι μου,τότε χρησιμοποιώ αυτά εδώ τα προϊόντα.
Η tonic lotion μπαίνει μετά τον καθαρισμό και πριν την κρέμα. Αφαιρεί ότι έχει μείνει από τον καθαρισμό και προετοιμάζει το πρόσωπο για την κρέμα, για καθαρισμό χρησιμοποιώ το Tommy G-Gentle Cleanshing Mousse,δεν έχω φωτογραφία διότι το προϊόν μου έχει τελειώσει. Η tonic lotion λοιπόν είναι Bioten,περιέχει εκχύλισμα από βαμβάκι και μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα σουπερμαρκετ, η τιμή της είναι στα 4  
Την κρέμα ματιών της Spapharma-deadminerals,σας έχω μιλήσει πάλι για την Spapharma για την μάσκα προσώπου :  http://belleandbeautiful.blogspot.gr/2014/12/spa-pharma-apivita.html . Tην χρησιμοποιώ όταν είμαι πάρα πολύ κουρασμένη ή όταν ξυπνάω και έχω έντονους μαύρους κύκλους. ( My bugs uder my eyes are gucci! )Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με μαύρους κύκλους και με βοηθάει η κρέμα, δεν κάνει θαύματα αλλά είναι ικανοποιητική.Δεν θα την προτιμούσα πάλι διότι είναι αρκετά δυσεύρετη,την είχα βρει στα hondos center και δεν μπόρεσα να την ξανά βρω πάλι.Η τιμή της είναι γύρω στα 8-9€ και μπορείτε να την παραγγείλετε από το amazon (sorry,δεν βρήκα πουθενά εντός Ελλάδας!) : http://www.amazon.com/Spa-Pharma-Dead-Sea-Cream/dp/B00CXAB0FE?tag=donations09-20
Σειρά έχει η πολυλατρεμένη κρέμα Bioten-skin moisture 24h. Τι να πω για αυτό το προϊόν;Όλες σηκωθείτε και τρέξτε να την πάρετε τώρα!Παιδιά,είναι το θαύμα της κάθε γυναίκας, ενυδατώνει τρελά..τρελά! Η τιμή του είναι στα 4€,μπορείτε να το βρείτε σε σουπερμαρκετ,hondos center , patistas, στο συρτάρι της γιαγιάς σας,στο παγκάκι ,παντού-παντού ! Θα έπρεπε όλες να έχουμε δοκιμάσει αυτήν την κρέμα και αν όχι να την έχουμε,να την δοκιμάσουμε σίγουρα.Δεν θα την αλλάξω ποτέ.Περιέχει εκχυλίσματα από κυδώνι,προερχόμενο από ήπιες και φιλικές μεθόδους προς το περιβάλλον και το δέρμα ετσι ώστε να διατηρεί φρέσκα τα φυσικά συστατικά του με αποτέλεσμα να βοηθάει στην σωστή διατήρηση υγρασίας του προσώπου.
Τέλος,πάντα απέφευγα να αγοράζω μαντηλάκια καθαρισμού,διότι με έτσουζαν τα μάτια μου και κοκκίνιζε το πρόσωπό μου.Δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα αλλά πριν λίγες μέρες ζήτησα από έναν φίλο μου να μου αγοράσει μαντηλάκια γιατί βαριόμουν να ξεβαφτώ σωστά. Μου πήρε λοιπόν για λιπαρές επιδερμίδες αν και έχω κανονική προς ξηρή,εξεπλάγην από το γεγονός ότι τα μαντηλάκια είχαν μια περίεργη υφή και δεν με πονούσαν καθόλου,ήταν πάρα πολύ soft touch και ευτυχώς θα με απαλλάξουν από τα βράδια εκείνα που θα κουτουλάω στις κολόνες του σπιτιού μου από την νύστα χαροπαλεύοντας να ξεβαφτώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου