one of the angels|Vicotria's secret addicted




One&only 
Είμαι η κοπέλα που οι γονείς της ταξιδεύουν συχνά στο εξωτερικό λόγω δουλειάς και όταν με παίρνουν στο τηλέφωνο οι μόνες λέξεις που θα ακούσουν από το στόμα μου είναι : <<Buy me victoria's secret stuff or never return home>> 
Όπως επίσης είμαι η κοπέλα που δεν καταλαβαίνει κανένας άντρας ότι ναι γίνεται να είναι η αγαπημένη μου μάρκα και ότι όχι δεν βαριέμαι να κοιτάω τις πασαρέλες της VS με χρονολογική σειρά τουλάχιστον μια φορά τον μήνα!
Οπότε καταλαβαίνεται τα συναισθήματα μου όταν οι δικοί μου γύρισαν σπίτι με αυτά εδώ τα προϊόντα στα χέρια τους.Ήμουν κάτι μεταξύ  smeagol που φώναζε my precious και ινδιάνου που χόρευε τραγουδώντας γύρω από τις κρέμες μου.(Μπορείτε να φανταστείτε το υπερθέαμα).
Γενικά είμαι κατά του να ψωνίζω από το Ελ.Βενιζέλος ή οπουδήποτε αλλού εντός Ελλάδας προϊόντα της VS,δεν ξέρω γιατί απλά όταν μου τα φέρνουν από το εξωτερικό,έχουν άλλη μαγεία, τα χαίρομαι πιο πολύ !  
Δεν θα κάνω review ακόμα,διότι δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτά,αλλά δεν κρατήθηκα ήθελα να τα δείξω οπωσδήποτε ! 
Στην πρώτη εικόνα είναι το body butter - passion struck deep softening, μυρίζει έρωτας.Σχετικά με αυτή την μυρωδιά,έχω δώσει την ονομασία αυτή σε μυρωδιές που μου θυμίζουν ερωτικές σκηνές ή κάτι που να ελκύει το άλλο φύλο.Περιέχει jojoba and sea butters και βιταμίνη Ε όπως και fuji apple and vanilla orchid.Έχει 14$ (στην Ελλάδα δεν ξέρω αλλά σίγουρα πολύ πιο φθηνά) και μπορείτε να το βρείτε εδώ : https://www.victoriassecret.com/beauty/vs-fantasies-bodycare-specials/passion-struck-deep-softening-body-butter-vs-fantasies?ProductID=166528&CatalogueType=OLS
Στην δεύτερη εικόνα ειναι το shower gel Forever Pink-pink tuberose&pear , το οποίο δεν μπόρεσα να το βρω στο site για κάποιον λόγο,αν το έχει βρει καμιά από εσάς παρακαλώ να μου γράψει ενα σχόλιο από κάτω και να μου πει ! Το showergel αυτό,μου μυρίζει καθαριότητα ή κάτι σε αντρική κολόνια,περίμενα να έχει πιο θυληκή μυρωδιά η αλήθεια είναι. Περιέχει Aloe Vera και βιταμίνη Ε,λέει ότι αφήνει το δέρμα μαλακό, όπως ανέφερα και παραπάνω δεν έχω ακόμη καμία άποψη ! 
Τέλος στην τρίτη εικόνα είναι η Ultra-moisturizing body&hand cream- secret escape. Περιέχει avocado και sweet almond oils ανακατεμένο με μέλι. Εστιάζει στα ξηρά σημεία του σώματος μας και αφήνει 24 ώρες ενυδατωμένο το δέρμα μας. Μυρίζει πολύ girly και έχει άρωμα λουλουδιών (guava flowers). Η τιμή του είναι στα 14$ και μπορείτε να το βρείτε εδώ : https://www.victoriassecret.com//beauty/shop-all-beauty/secret-escape-ultra-moisturizing-hand-and-body-cream-vs-fantasies?ProductID=195049&CatalogueType=OLS&search=true

Οι τιμές των προϊόντων είναι εξευτελιστικά χαμηλές σε σχέση με την αξία τους (σύμφωνα με την γνώμη μου). Η Victoria's secret πάντα έχει εντυπωσιακά design στις συσκευασίες της και πολύ ιδιαίτερα αρώματα. Γενικά είναι ένας έρωτας που δεν θα πεθάνει ποτέ ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου