UMA Cosmetics - First look of the brand






Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που αν δω κάτι φθηνό το σνομπάρω.Δεν μου αρέσουν  οι κοπέλες που δείχνουν στα blog τους προιόντα και καλλυντικά που είναι πανάκριβα και δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε όλα εμείς οι κοινές θνητές.Οπότε στο δικό μου blog θα δείτε προιόντα απο πολύ φθηνές μέχρι και 'ανεκτές ' τιμές στα προίοντα που θα ανεβάζω.(Για όλα τα γούστα!)
Την Πέμπτη λοιπόν έκανα μια βόλτα στα καταστήματα και βρήκα αυτή την σειρά και είδα τις τιμές του και σκέφτηκα : ας δω τι παίζει εδώ !
Η επιλογή μου δεν με απογοήτευσε , το concealer palette είναι πάρα πολύ καλό,έχει την κάλυψη που χρειάζομαι ( δεν μου αρέσει να στοκαρίζομαι πολύ) σε αντίθεση με το automatic coverstick που μου είναι πολύ δύσχρηστο και δεν μου κάνει τίποτα και έτσι το βάζω στο waterline των ματιών μου αντί για άσπρο που εκεί έχει ωραίο αποτέλεσμα. 
Η Uma cosmetics είναι εταιρεία απο τα Βαλκάνια νομίζω, δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη για το αν είναι καλή ή όχι διότι δεν έχω αγοράσει κάτι άλλο πέρα απο αυτά τα δυο.  
  • Automatic Coverstick 1,98€ . Λέει ότι καλύπτει κοκκινίλες ,μικρές ατέλειες,προστατεύει το δέρμα και περιέχει σαλικυλικό οξύ και βιταμίνη Ε. 
  • Professional Concealer Palette 2,98€ . 4 σε 1 : Anti red - Refresh - Cover up - Highlights. Μου αρέσει πολύ στο δικό μου δέρμα(Κανονικό προς ξηρό) κάθεται πολύ καλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου